Sunday, January 18th 2009 - 22:37 CET
De Samsung i8510, ook wel bekend als de Samsung INNOV8, is een Slide-telefoon met een 8.0 megapixel digitale camera. Verder beschikt de telefoon over een ingebouwde GPS-antenne, WiFi, HSDPA, FM-radio en een intern geheugen van 8GB. Het besturingssysteem van de i8510 is Symbian. Onze ervaringen met de Samsung i8510 lees je in de volledige LetsGoMobile test.
Sunday, January 4th 2009 - 14:07 CET
De Samsung Omnia is een strakke mobiele telefoon met veel toepassingsmogelijkheden. Zo heeft Samsung de Omnia i900 onder andere voorzien van een 5.0 megapixel digitale camera, GPS-ontvanger, Windows Mobile software, HSDPA en een groot touchscreen. Op dit moment is de Omnia het paradepaartje van Samsung, maar of de telefoon in het dagelijks gebruik echt concurrentie biedt aan de andere mobiele telefoons in de smartphone-series lees je in de volledige Omnia review.
Saturday, September 20th 2008 - 10:39 CEST
De Samsung Serenata is niet alleen een mobiele telefoon met MP3-speler, maar ook een MP3-speler met telefoonfunctie. Samsung en Bang & Olufsen hebben het beste van twee werelden gecombineerd, het originele design van het toestel zorgt ervoor dat je opvalt en het geluid dat de uitschuifbare luidspreker produceert zal je verbazen. Lees over onze ervaringen met deze unieke Samsung mobiele telefoon in het volgende testrapport.
Friday, September 19th 2008 - 09:02 CEST
De Samsung i550 beschikt over een 3.0 megapixel digitale camera, ingebouwde GPS-ontvanger met navigatiesoftware, FM-radio en goede mogelijkheden voor Internet en E-mail. De Samsung i550 draait op het besturingssysteem van Symbian waardoor extra applicaties gemakkelijk te installeren zijn. Deze mobiele telefoon uit de zakelijke i-serie van Samsung oogt zeer degelijk. Onze ervaringen met de Samsung i550 zijn te lezen in de volledige producttest.
Sunday, September 7th 2008 - 13:09 CEST
De Samsung U900, ook wel bekend als de Samsung Soul, is uitgerust met een 5.0 megapixel digitale camera, FM-radio, Bluetooth, uitbreidbaar geheugen en de mogelijkheid tot videobellen. Wat nieuw is bij Samsung is de Magical Touch. Een klein touch screen, onder het normale scherm, toont diverse pictogrammen, die veranderen bij elke menukeuze die je maakt. Of dit de bediening werkelijk vergemakkelijkt is na te lezen in de volgende Samsung U900 review.
Wednesday, September 3rd 2008 - 09:57 CEST
Het glimmende, compacte ontwerp van de Samsung F480 en het grote LCD touchscreen geven de Samsung TouchWiz een stijlvolle, luxe uitstraling. Met behulp van versleepbare widgets kun je het startscherm van de telefoon op een originele manier naar eigen voorkeur inrichten. Je hebt standaard een 5 megapixel digitale camera, MP3-speler en FM-radio bij de hand. Veelbelovend, maar hoe zit het in de praktijk?
Tuesday, July 1st 2008 - 12:27 CEST
De Samsung G810 is het resultaat van vooruitstrevende ideeën over kwaliteit en multifunctionaliteit. De Samsung schuiftelefoon heeft een zakelijk voorkomen en is voorzien van een veelbelovende 5 megapixel camera met 3x optische zoom, navigatie software en verschillende mediaspelers. De Samsung G810 lijkt alles te hebben wat je van een mobiele telefoon verwacht, en meer.
Monday, June 9th 2008 - 08:54 CEST
Allure, elegantie, sierlijkheid; het zijn vrouwelijke kenmerken en tevens kenmerken van de Samsung Allure. Deze clamshell ladyphone heeft een verfijnd design en doet denken aan een sieraad. Bovendien beschikt het toestel over alles wat een moderne mobiele telefoon in zich zou moeten hebben. Lees onze uitgebreide review om een compleet beeld te krijgen van de Samsung L310.
Tuesday, June 3rd 2008 - 20:32 CEST
Hoewel de nieuwe Samsung G810 Navi telefoon niet als opvolger wordt gezien van de Samsung G800, zien we wel een 5 Megapixels beeldsensor gecombineerd met een 3x optische zoom terug. Deze laatste combinatie staat qua specificaties op papier in ieder geval gelijk aan de kenmerken van een standaard compactcamera van een aantal jaar geleden. Hoe mobiele fotografie met de Samsung SGH-G810 Navi in de praktijk uitvalt, laten de volgende test foto’s zien.
Sunday, June 1st 2008 - 00:13 CEST
Het was afgelopen week een week die in het teken stond van Samsung. Toeval of goed gepland, in ieder geval rolde de bekende merknaam menigmaal over de tong. De week werd afgesloten met een persevenement waar twee nieuwe Samsung mobiele telefoons in het spotlicht werden gezet. De Samsung SGH-G810 Navi werd officieel aan de Nederlandse pers voorgesteld met daarnaast de nieuwe Samsung F480. Rondom de Samsung G810 werd een evenement opgezet waar navigatie en mobile blogging het belangrijkste onderdeel vormden.