Sunday, October 18th 2009 - 11:06 CEST
Met de komst van de Samsung Galaxy is er voor de Google Android liefhebber meer keuze dan alleen de HTC smartphone modellen. De Samsung Galaxy beschikt naast het Android besturingssysteem over een 5.0 megapixel digitale camera met LED-flitser, 8GB intern geheugen, HSDPA, Wi-Fi, AMOLED-touchscreen display en Optic Internet. Onze bevinden lees je in de volgende Samsung i7500 Galaxy review.
Sunday, October 4th 2009 - 23:43 CEST
Uit naam van Stichting Pink Ribbon ontvingen vijf bekende en minder bekende Nederlanders een bijzonder roze lintje als onderscheiding voor het werk dat zij verrichten in de strijd tegen borstkanker. Dit indrukwekkende moment, wat een aantal genodigden niet ongeroerd liet, vond plaats in Koninklijk Theater Carré. Lees meer over het Pink Ribbon evenement.
Tuesday, September 1st 2009 - 14:38 CEST
Tijdens een druk bezochte Summer Fair Miljonair 2009 in Huis ter Duin in Noordwijk aan zee, heeft Samsung Mobile Nederland officieel een tweetal nieuwe Samsung mobiele telefoons geïntroduceerd, de Samsung Omnia II en de Omnia Qwerty. De Samsung Omnia II wordt net als zijn voorganger in een Millionaire Pack geleverd. Het Omnia Millionaire Pack II bevat naast de Omnia II telefoon een luxe lederen travel case, een voucher voor het Miljonair Magazine en biedt verder kans op het winnen van exclusieve prijzen.
Monday, August 24th 2009 - 03:34 CEST
Met de introductie en het beschikbaar komen van de Samsung Pixon 12 (ook wel Samsung M8910 genoemd) wordt de mobiele fotograaf voor het eerst geconfronteerd met hoge resolutie opnames. De diverse communicatiemogelijkheden en functionaliteiten laten we in dit artikel even voor wat ze zijn en we concentreren ons vooral op de fotofuncties van de Pixon 12 telefoon. Bekijk onze volledige Samsung Pixon 12 foto galerie.
Tuesday, August 18th 2009 - 11:57 CEST
De robuuste, waterbestendige Samsung B2100 Xplorer is naast de M110 en de B2700 een stootvaste mobiele telefoon van Samsung. Naast deze kenmerkende eigenschappen beschikt de Samsung B2100 over een FM-radio, Bluetooth functionaliteit, 1.3 megapixel digitale camera en een uitbreidbaar geheugen. Onze ervaringen met de degelijke Samsung B2100 telefoon lees je in de volgende LetsGoMobile product review.
Wednesday, July 29th 2009 - 11:59 CEST
De Samsung Beat DJ M7600 is een mobiele telefoon met een opmerkelijk design. Deze muziektelefoon beschikt standaard over een stereo sound by Bang & Olufsen, een geïntegreerde 3.2 Megapixel digitale camera, HSDPA en een 2.8” AMOLED kleurenscherm. Onze ervaringen met deze Samsung mobiele telefoon zijn te lezen in de volledige LetsGoMobile producttest.
Sunday, June 7th 2009 - 15:45 CEST
Samsung combineert met de Ultra Touch een touchscreen en een numeriek keypad. Verder beschikt de Samsung S8300 Ultra Touch over een GPS-antenne, een 8.0 megapixel digitale camera met autofocus, HSDPA, AMOLED kleurenscherm en een FM-radio. Vooral het AMOLED scherm dat nog nooit eerder op een mobiele telefoon werd toegepast en de combinatie van touchscreen en keypad maken deze mobiele telefoon zeker uniek.
Wednesday, June 3rd 2009 - 17:19 CEST
Onder grote belangstelling van vele bekende Nederlanders, designers, zakenrelaties en persgenodigden introduceerde Samsung Mobile de nieuwe Samsung LadyPhone: Samsung Allure S. De locatie die werd gekozen voor de spectaculaire introductie, het Amsterdamse kerkgebouw de Duif, viel goed in de smaak. De ruimte was omgetoverd tot een grote catwalk waar aan beide kanten de gasten een plek vonden om te genieten van een avond entertainment.
Friday, May 8th 2009 - 09:41 CEST
De Samsung YP-S2 valt onder de categorie MP3 spelers zonder scherm. De S2 kent twee grote concurrenten: de Apple iPod Shuffle en de Creative Zen Stone. De Samsung S2 is qua specificaties nagenoeg identiek aan beide: 1GB of 2GB uitvoering, klein van formaat, verschillende kleuren en zeer draagbaar. Wat maakt de S2 MP3 speler anders dan de andere spelers zonder scherm? Lees de Samsung YP-S2 review voor meer informatie.
Friday, February 20th 2009 - 10:35 CET
De Samsung Pixon heeft wel iets weg van de Omnia, maar met het eigen besturingssysteem van Samsung en een hogere resolutie digitale camera is de Pixon toch heel anders. De Samsung Pixon M8800 is de nieuwste cameratelefoon van Samsung. Met een 8.0 Megapixel digitale camera, groot touchscreen, HSDPA en een zeer degelijk uiterlijk worden hoge verwachtingen geschept. Of Samsung deze ook waar maakt met de Pixon is te lezen in de LetsGoMobile product test.