Friday, October 7th 2011 - 23:38 CEST
De Samsung Galaxy S2 is een stijlvolle, dunne en lichte smartphone met een 1,2 Ghz dual-core processor en een helder groot Super AMOLED Plus LCD scherm. De Samsung Galaxy S2 smartphone draait op het Android 2.3 Gingerbread besturingssysteem, beschikt over een 8 Megapixel digitale camera en kan video's opnemen in een Full HD 1080p resolutie. Lees over onze ervaringen met deze smartphone in de volledige Samsung Galaxy S2 review.
Sunday, February 20th 2011 - 09:09 CET
Samsung Mobile zet alles in op de smartphone en niet zonder succes. Vooral de Samsung Galaxy smartphones weten een hoop belangstelling naar zich toe te trekken. Onlangs werd de nieuwe Samsung Galaxy Ace smartphone gelanceerd, een nieuwe Android smartphone die gericht is op een wat vlotter, op lifestyle gericht, publiek. Lees onze review en bekijk onze Samsung Galaxy Ace test foto's.
Thursday, December 23rd 2010 - 12:41 CET
The iPad heeft een concurrent, de Samsung Galaxy Tab. Een nieuwe zeer compacte Android tablet waarmee je kunt webbrowsen als op een PC en genieten van alle vormen van multimedia, zowel thuis als onderweg. Met de Galaxy Tab biedt Samsung de mobiele oplossing voor iedereen die altijd en overal Connected willen zijn. De Samsung Galaxy Tab is per direct verkrijgbaar. Lees onze volledige Samsung Galaxy Tab review.
Monday, December 13th 2010 - 11:41 CET
De Samsung Wave is een slanke mobiele telefoon en de eerste in de Wave-serie van Samsung. De Samsung Wave S8500 is breed inzetbaar met een supersnelle 1Ghz processor, 5.0 megapixel digitale camera, GPS-antenne en natuurlijk HSDPA en Wi-Fi. Het kraakheldere AMOLED-scherm zorgt voor een mooie weergave van alles wat zich op de telefoon afspeelt. Onze ervaringen met deze nieuwe smartphone zijn te lezen in de volgende Samsung Wave S8500 product review.
Tuesday, October 19th 2010 - 10:44 CEST
De Samsung Galaxy S is een Android smartphone met spetterende specificaties. De Samsung Galaxy S telefoon beschikt over een 1Ghz processor, een Super AMOLED scherm van 4.0 inch en Google Maps navigatie. Verdere eigenschappen van de Samsung i9000 zijn onder andere een 5.0 megapixel digitale camera, intern geheugen van 8 of 16GB, HSDPA en Wi-Fi. Al onze ervaringen zijn terug te lezen in de volgende Samsung Galaxy S review.
Monday, March 22nd 2010 - 08:02 CET
De Samsung Giorgio Armani 2, ook wel Samsung B7620 genoemd, is naast een designtelefoon ook een echte allrounder. De goede specificaties en het unieke design maken ons nieuwsgierig. De Samsung Armani 2 beschikt over een digitale camera met een resolutie van 5.0 megapixels, GPS-antenne met A-GPS, uitschuifbaar QWERTY-toetsenbord, HSDPA en Wi-Fi.
Monday, February 1st 2010 - 19:01 CET
De Amsterdam International Fashion Week werd afgesloten met een grootse finale van sieradenontwerpster Bibi van der Velden waarbij topmodel Yfke Sturm mede de show stal. Samsung introduceerde tijdens deze finaledag twee nieuwe Samsung LadyPhones, Samsung Diva S7070 en de Samsung Diva folder S5150. Lees meer over het Amsterdam Fashion Week evenement.
Friday, December 11th 2009 - 20:43 CET
Gedurende vijf dagen kunnen bezoekers van de Miljonair Fair zich vergapen aan alle pracht en praal die er te vinden is op dit luxe evenement. De Miljonair Fair 2009 is alweer de achtste editie en vindt plaats in Amsterdam. Dit luxe evenement wordt ook als podium gebruikt door Samsung om speciale producten onder de aandacht te brengen. En speciaal zijn ze; een exclusieve Samsung Watchphone (S9110) en de stijlvolle Giorgio Armani II (B7620). Lees meer over de Miljonair Fair!
Sunday, November 22nd 2009 - 12:43 CET
De Samsung Omnia HD, ook wel Samsung i8910 HD genaamd, oogt zeker anders dan de gemiddelde Samsung smartphone. De mobiele telefoon, welke draait op het Symbian besturingssysteem, is van alle gemakken voorzien. Zo heeft de Samsung HD een 8.0 megapixel digitale camera, een kraakhelder 3.7-inch AMOLED touchscreen, 8GB intern geheugen, HSDPA en Wi-Fi. Hoe de Samsung Omnia HD smartphone in het dagelijks gebruik presteert lees je in de volgende Samsung HD review.
Tuesday, October 20th 2009 - 18:55 CEST
De Samsung i8910 of Samsung Omnia HD is ’s wereld eerste mobiele telefoon met video opname en weergave in High Definition. Video neemt in populariteit toe, niet alleen in een digitale camera of als traditionele camcorder, maar in toenemende mate wordt de weg vrijgemaakt om HD video met een mobiele telefoon mogelijk te maken. De Samsung i8910 test foto’s in dit artikel zijn geschoten in Messina (Sicilië) in Italië.