Sony smartphone prijzenSamsung smartphone prijzenNokia smartphone prijzenHTC smartphone prijzenLG smartphone prijzenHuawei smartphone prijzen

Friday, November 15th 2013 - 15:14 CET
Jaarlijks zet Samsung vele tientallen nieuwe mobiele telefoons en smartphones in de markt. De beste en meest geavanceerde smartphones zijn ondergebracht in de Galaxy S4 Collectie. Met deze smartphone serie probeert Samsung iedereen de ideale 'Life Companion' te bieden. Maar welk toestel is nou geschikt voor jou? Lees meer over de Samsung Galaxy S4 Collectie.
Tuesday, November 12th 2013 - 13:04 CET
De Samsung Galaxy S4 mini (GT-I9195) is, zoals de naam al doet vermoeden, de kleinere versie de Galaxy S4, het topmodel van Samsung. De Galaxy S4 mini beschikt over het Android 4.2 Jelly Bean besturingssysteem. Onder de motorkap van de Galaxy S4 mini is een 1,7 GHz Dual-core processor te vinden, ook is deze smartphone voorzien van een 8 MP camera met Power LED flitser. Bekijk de volledige Samsung Galaxy S4 mini review inclusief test foto’s en video’s en lees hoe wij deze smartphone beoordelen.
Thursday, September 5th 2013 - 10:47 CEST
De Samsung Galaxy S4 Zoom is een Android smartphone die, zoals de naam al doet vermoeden, over een optische zoom beschikt. Met de 10 optische zoom en de 16 megapixel beeldsensor is deze mobiele telefoon uitstekend geschikt voor het maken van foto's en video's. Verder is de Galaxy S4 Zoom uitgerust met een 1.5Ghz Dual-Core processor, een qHD Super AMOLED display en Android 4.2. Lees onze volledige Samsung Galaxy S4 Zoom review voor onze bevindingen met deze unieke smartphone.
Tuesday, August 13th 2013 - 18:26 CEST
De Samsung Galaxy Mega GT-I9205 is een Android smartphone met een 'Mega' groot display. Naast een 6.3-inch Super Clear HD scherm is de Galaxy Mega uitgerust met een 1.7Ghz Dual-Core processor, een 8 megapixel digitale camera en een accu met een indrukwekkende capaciteit van 3.200mAh. Meer weten over de eigenschappen en prestaties van deze smartphone? Lees onze volledige Samsung Galaxy Mega review.
Sunday, July 28th 2013 - 11:01 CEST
De Samsung Galaxy S4 is een populaire Android smartphone in het hogere segment. De Galaxy S4 wordt uitgerust met een 1.9Ghz quad-core processor, een 5-inch Full HD Super Amoled display en een 13 megapixel camera met Full HD video functionaliteit. Bovendien is de Samsung Galaxy S4 voorzien van tal van nieuwe sensoren. Bekijk de volledige Samsung Galaxy S4 review en lees meer over deze high-end smartphone.
Monday, May 6th 2013 - 10:15 CEST
Samsung heeft met de Galaxy Camera een geheel nieuwe compact camera op de markt gebracht. Uniek voor een fototoestel, de Samsung Galaxy Camera beschikt over het Android 4.1.2 besturingssysteem, dat geheel nieuwe camera toepassingen mogelijk maakt met hetzelfde bedieningsgemak als een smartphone. Of Samsung met de Galaxy Camera werkelijk het beste van twee werelden te bieden heeft is na te lezen in de volgende Samsung Galaxy Camera review.
Sunday, October 28th 2012 - 08:19 CET
Voor smartphone liefhebbers die zich niet scheel willen betalen aan hoge maandelijkse abonnementskosten, maar toch graag een Android telefoon willen hebben, is de Samsung Galaxy Y (S5360) misschien wel de beste keuze. Wil jij graag alles weten over deze Android smartphone, wij hebben een uitgebreide Samsung Galaxy Y review geschreven, waarin alle telefoon functies uitgebreid aan bod komen. Bekijk de volledige review inclusief Galaxy Y test foto’s en lees hoe wij deze goedkope Android smartphone beoordelen.
Saturday, June 16th 2012 - 11:23 CEST
De Samsung Galaxy S3 is veruit de meest besproken telefoon van 2012. Wat deze smartphone zo bijzonder maakt? Een quad-core processor, een kristal helder 4,8" Super AMOLED HD display, een 8 megapixel camera en alle voordelen van Google Android. Maar dat is nog niet alles, deze telefoon is Intelligent en Begrijpt wat je bedoelt. Wij hebben de gloednieuwe Samsung Galaxy S3 mee op pad genomen om in de praktijk te testen.
Friday, October 7th 2011 - 23:38 CEST
De Samsung Galaxy S2 is een stijlvolle, dunne en lichte smartphone met een 1,2 Ghz dual-core processor en een helder groot Super AMOLED Plus LCD scherm. De Samsung Galaxy S2 smartphone draait op het Android 2.3 Gingerbread besturingssysteem, beschikt over een 8 Megapixel digitale camera en kan video's opnemen in een Full HD 1080p resolutie. Lees over onze ervaringen met deze smartphone in de volledige Samsung Galaxy S2 review.
Sunday, February 20th 2011 - 09:09 CET
Samsung Mobile zet alles in op de smartphone en niet zonder succes. Vooral de Samsung Galaxy smartphones weten een hoop belangstelling naar zich toe te trekken. Onlangs werd de nieuwe Samsung Galaxy Ace smartphone gelanceerd, een nieuwe Android smartphone die gericht is op een wat vlotter, op lifestyle gericht, publiek. Lees onze review en bekijk onze Samsung Galaxy Ace test foto's.