Apple
LG
Nokia
Samsung
Sony
Tuesday, October 20th 2009 - 18:24 CEST
De Sony Ericsson W995 is een echte multimedia telefoon en blinkt uit in muziekweergave, zeker wanneer de SE W995 wordt gebruikt met de PlayNow dienst van Sony Ericsson. Maar de W995 is niet alleen een zogenaamde Walkman telefoon; een ander sterk punt is de 8 Megapixel autofocus digitale camera met diverse functionaliteiten zoals gezichtherkenning, macro, belichtingsmeting, etc. De Sony Ericsson W995 test foto’s in dit artikel zijn geschoten in Lipari, Porta Rosa (Sicilië), Salina, in Italië.
Tuesday, October 20th 2009 - 18:04 CEST
De Nokia N86 is sinds enige tijd verkrijgbaar. De Nokia N86 is uitgerust met een 8 Megapixel beeldsensor en een digitale zoomfunctie. Het is opmerkelijk dat er nog maar weinig cameratelefoons met optische zoom zijn ontworpen. De Nokia N86 test foto’s zijn geschoten Porta Melina (Salina), Porta Rosa en Messina(Sicilië) in Italië.
Monday, October 19th 2009 - 10:34 CEST
Tijdens het Christmas Event van The Phone House, dat alweer zijn derde jaargang kent, zijn er diverse telefoons getoond door de aanwezige fabrikanten. Er was qua telefoons niet veel nieuws te melden, althans niets dat de afgelopen periode nog niet in het nieuws is geweest. Toch vonden we een aantal mobiele telefoons waarvan het nog niet helemaal duidelijk was of deze überhaupt op de Nederlandse markt verkrijgbaar zouden worden. Lees meer over The Phone House event.
Sunday, October 18th 2009 - 11:06 CEST
Met de komst van de Samsung Galaxy is er voor de Google Android liefhebber meer keuze dan alleen de HTC smartphone modellen. De Samsung Galaxy beschikt naast het Android besturingssysteem over een 5.0 megapixel digitale camera met LED-flitser, 8GB intern geheugen, HSDPA, Wi-Fi, AMOLED-touchscreen display en Optic Internet. Onze bevinden lees je in de volgende Samsung i7500 Galaxy review.
Sunday, October 4th 2009 - 23:43 CEST
Uit naam van Stichting Pink Ribbon ontvingen vijf bekende en minder bekende Nederlanders een bijzonder roze lintje als onderscheiding voor het werk dat zij verrichten in de strijd tegen borstkanker. Dit indrukwekkende moment, wat een aantal genodigden niet ongeroerd liet, vond plaats in Koninklijk Theater Carré. Lees meer over het Pink Ribbon evenement.
Sunday, October 4th 2009 - 20:30 CEST
De HTC Hero is een simlock-vrije Android mobiele telefoon welke breed in de markt wordt gezet. Het opmerkelijke design met de kleine buiging moet ervoor zorgen dat de telefoon beter in de hand ligt. Verder beschikt de HTC Hero over een 3,2" HVGA-scherm, ingebouwde GPS-antenne, digitaal kompas, HSDPA, Wi-Fi en een 5.0 megapixel digitale camera. Al onze bevindingen met de HTC Hero zijn na te lezen in de volgende LetsGoMobile product test.
lees HTC Hero
Saturday, September 26th 2009 - 20:27 CEST
LG Electronics presenteerde op 22 september niet alleen haar nieuwe productportfolio, maar ook het nieuwe Benelux bedrijfspand. Naast diverse mensen van de pers waren ook de dealers onder de genodigden. Alles van LG was aanwezig: Home Entertainment, Mobile Communications, witgoed en computerproducten. Lees meer over het LG Dealershow evenement.
Sunday, September 20th 2009 - 10:37 CEST
De HTC Touch Pro 2 T7373 is een zeer uitgebreide smartphone uit de HTC-reeks. De Touch Pro2 beschikt over een groot uitschuifbaar QWERTY-toetsenbord, welke wordt gecombineerd met een touchscreen van maar liefst 3,6 inch. Verder beschikt deze mobiele telefoon van HTC over een ingebouwde GPS-antenne, Windows Mobile 6.1 professional, een Qualcomm MSM7200A 528MHz processor, 3.2 megapixel digitale camera, HSDPA en Wi-Fi. Lees onze volledige review!
Friday, September 18th 2009 - 23:49 CEST
The i-gotU is a handy GPS device for tracking routes and automatically adding geographic (GPS) information to captured pictures en route (so-called geotagging of pictures). By means of the included software, the route and pictures are easily projected onto Google Earth, among other things. Moreover, it allows for sharing pictures through popular web sites such as Picassa and Flickr. How well the i-gotU GPS travel logger performed in practice, can be read in the following i-gotU GPS travel logger review.
Friday, September 18th 2009 - 21:38 CEST
Binnen de nieuwe range van trendy Nokia mobiele telefoons komt de 7310 Supernova bovendrijven. Deze mobiele telefoon, met onder andere een 2.0 megapixel digitale camera, stereo FM-radio en Bluetooth functionaliteit is het nieuwe Supernova candybar model van het Finse telecommunicatiebedrijf. Deze Nokia Supernova is op het eerste gezicht niet direct een grote concurrent op de hedendaagse mobiele communicatiemarkt, maar schijn kan bedriegen. Lees onze bevindingen!