Monday, February 1st 2010 - 19:01 CET
De Amsterdam International Fashion Week werd afgesloten met een grootse finale van sieradenontwerpster Bibi van der Velden waarbij topmodel Yfke Sturm mede de show stal. Samsung introduceerde tijdens deze finaledag twee nieuwe Samsung LadyPhones, Samsung Diva S7070 en de Samsung Diva folder S5150. Lees meer over het Amsterdam Fashion Week evenement.
Wednesday, December 30th 2009 - 22:22 CET
De LG WatchPhone is een stijlvol horloge voorzien van een 1,43 inch touch screen. Zoals de naam aangeeft betreft het een uniek horloge, je kunt er namelijk mee bellen. De LG WatchPhone GD910 beschikt naast het touchscreen over een VGA-camera voor het videobellen, een MP3-speler en Bluetooth. Wij van LetsGoMobile hebben deze gadget getest, onze ervaringen zijn na te lezen in de volgende LG WatchPhone test.
Monday, December 21st 2009 - 17:48 CET
De Nokia N97 Mini is een compacte touchscreen mobiele telefoon met een uitschuifbaar QWERTY-toetsenbord. Naast het volledige toetsenbord beschikt de Nokia N97 Mini over een geïntegreerde 5.0 megapixel digitale camera met Carl Zeiss lens, GPS-antenne, FM-radio, 8GB intern geheugen, HSDPA en Wi-Fi. Of deze mobiele telefoon in het dagelijks leven goed functioneert, is terug te lezen in de volgende LetsGoMobile Nokia N97 review.
Friday, December 11th 2009 - 20:43 CET
Gedurende vijf dagen kunnen bezoekers van de Miljonair Fair zich vergapen aan alle pracht en praal die er te vinden is op dit luxe evenement. De Miljonair Fair 2009 is alweer de achtste editie en vindt plaats in Amsterdam. Dit luxe evenement wordt ook als podium gebruikt door Samsung om speciale producten onder de aandacht te brengen. En speciaal zijn ze; een exclusieve Samsung Watchphone (S9110) en de stijlvolle Giorgio Armani II (B7620). Lees meer over de Miljonair Fair!
Tuesday, November 24th 2009 - 00:31 CET
De Active 10 is het eerste GPS apparaat van het in 2005 opgerichte Satmap. De meningen over dit apparaat lopen sterk uiteen. Nadat ik enige tijd met het toestel heb gewerkt, begrijp ik de argumenten van beide kampen. Op sommige onderdelen is deze handheld beter dan de rest, maar op andere momenten had men iets van de concurrenten kunnen leren. Lees onze volledige Satmap Active 10 review om meer over de tegenstrijdigheden te weten te komen.
lees Satmap GPS
Sunday, November 22nd 2009 - 12:43 CET
De Samsung Omnia HD, ook wel Samsung i8910 HD genaamd, oogt zeker anders dan de gemiddelde Samsung smartphone. De mobiele telefoon, welke draait op het Symbian besturingssysteem, is van alle gemakken voorzien. Zo heeft de Samsung HD een 8.0 megapixel digitale camera, een kraakhelder 3.7-inch AMOLED touchscreen, 8GB intern geheugen, HSDPA en Wi-Fi. Hoe de Samsung Omnia HD smartphone in het dagelijks gebruik presteert lees je in de volgende Samsung HD review.
Friday, November 20th 2009 - 00:51 CET
Onlangs presenteerde Sonim met trots haar nieuwe partner betreffende de productlancering van een nieuwe robuuste mobiele telefoon. Het merk dat bekend staat om extreme degelijkheid introduceert het telefoon model samen met autofabrikant Land Rover. Lees meer over deze perfecte match met de robuuste mobiele telefoons van Sonim.
Sunday, November 15th 2009 - 11:50 CET
Met de Sony Ericsson W995 wordt het verschil tussen de Walkman Phones en Cybershot Phones wel heel erg klein. Deze mobiele telefoon uit de W-serie van Sony Ericsson beschikt namelijk, naast de vele muziekfunctionaliteiten, over een geïntegreerde digitale camera met een resolutie van 8,1 megapixels. Tevens beschikt de Sony Ericsson W995 over een GPS-antenne met A-GPS, FM-radio, WiFi en HSDPA.
Wednesday, November 11th 2009 - 21:13 CET
Met de komst van de nieuwe versie van Windows Mobile, Windows Mobile 6.5, heeft HTC als eerste telefoon fabrikant smartphones geïntroduceerd met dit vernieuwde besturingssysteem, waaronder de HTC HD2. Bij HTC zijn de Windows Phones te herkennen aan de Windows hard-button. Lees meer over de integratie van Windows Mobile 6.5 in the HTC HD2 smartphone.
lees HTC HD2
Friday, October 30th 2009 - 09:50 CET
De Nokia N86 is de ultieme multimedia dual-slide telefoon met een 8.0 megapixel digitale camera, daarom staat deze Nokia mobiele telefoon ook wel bekend als de N86 8MP. Naast de hoge resolutie digitale camera met een Carl Zeiss lens beschikt de Nokia N86 over WiFi, HSDPA, AMOLED-scherm, FM-radio en een intern geheugen van 8GB. Onze bevindingen met de Nokia N86 mobiele telefoon zijn terug te vinden in de volgende LetsGoMobile product test.
lees Nokia N86