Apple
LG
Nokia
Samsung
Sony
Wednesday, August 11th 2010 - 14:56 CEST
Ook de HTC Legend mobiele telefoon draait op het Android besturingssysteem. De HTC Legend beschikt tevens over HTC Sense waardoor de beleving optimaal is. Verder heeft de nieuwe smartphone van HTC een 5.0 megapixel digitale camera, GPS-ontvanger, digitaal kompas, FM-radio, HSDPA en WiFi. Onze bevindingen met de HTC Legend zijn terug te vinden in de volgende HTC Legend review.
lees HTC Legend
Monday, May 24th 2010 - 12:21 CEST
Apple heeft de iPad geïntroduceerd. Een nieuwe, revolutionaire tablet die de manier hoe wij een tablet ervaren totaal veranderd. De Apple iPad biedt een weergave op het 9,7-inch LED backlight IPS hoge resolutie display met een opvallende helderheid en scherpte. De iPad is ideaal om te internetten, films te bekijken of je foto's aan anderen te laten zien. Het Multi-touch scherm op de iPad is gebaseerd op dezelfde technologie als die van de iPhone. Lees onze volledige Apple iPad review.
lees Apple iPad
Monday, May 17th 2010 - 19:52 CEST
Sony Ericsson komt met de Vivaz, de eerste mobiele telefoon van Sony Ericsson die video kan opnemen in HD-kwaliteit. De Sony Ericsson Vivaz beschikt verder ook over een 8.1 megapixel digitale camera, 3” touchscreen, geïntegreerde GPS-antenne, HSDPA, Wi-Fi en draait op het Symbian besturingssysteem. Onze ervaringen met de nieuwe Sony Ericsson Vivaz zijn terug te lezen in de volgende LetsGoMobile telefoon review.
Thursday, March 25th 2010 - 09:54 CET
De S-Serie fotolijsten van Sony staat al geruime tijd voor kwaliteit en duurzaamheid. Een tijdje geleden heeft Sony een nieuw model in deze serie uitgebracht, de DPF-X1000. Deze fotolijst heeft een 10” scherm met een hoge resolutie, 2GB intern geheugen, afstandsbediening en kan zowel liggend als staand gebruikt worden. Wat interessant is aan deze fotolijst, is de HDMI uitgang. Meer informatie in de volledige Sony DPF-X1000 review.
Wednesday, March 24th 2010 - 08:04 CET
De LG GW620 is de eerste smartphone van LG die draait op het Android besturingssysteem. De nieuwe LG mobiele telefoon is te bedienen via het 3 inch formaat touchscreen, maar voor uitgebreidere berichten is er ook een uitschuifbaar QWERTY-toetsenbord voorhanden. Daarnaast beschikt de LG GW620 Android telefoon over een 5.0 megapixel digitale camera, geïntegreerde GPS-antenne, HSDPA en Wi-Fi. Lees onze volledige LG GW620 review.
lees LG GW620
Tuesday, March 23rd 2010 - 09:57 CET
De Sony Walkman NWZ-X1060 is de eerste uitvoering uit de nieuwe X-serie. Sony pakt het groots aan en heeft een lange lijst met functies waarover deze Walkman beschikt, waaronder een 3-inch OLED touchscreen, Wi-Fi, ruisonderdrukking, langste batterijduur tot nu toe, digitale S-Master versterker technologie en standaard uitgevoerd met 32GB geheugen. Zou dit genoeg zijn om de X serie op de kaart te zetten? Lees onze volledige Sony Walkman NWZ-X1060 review.
lees Sony MP3
Monday, March 22nd 2010 - 08:02 CET
De Samsung Giorgio Armani 2, ook wel Samsung B7620 genoemd, is naast een designtelefoon ook een echte allrounder. De goede specificaties en het unieke design maken ons nieuwsgierig. De Samsung Armani 2 beschikt over een digitale camera met een resolutie van 5.0 megapixels, GPS-antenne met A-GPS, uitschuifbaar QWERTY-toetsenbord, HSDPA en Wi-Fi.
Sunday, March 21st 2010 - 09:02 CET
De Nokia X6 is een high-end multimedia telefoon. Deze nieuwe telefoon uit de X-serie van Nokia draait op het Symbian besturingssysteem. Verder beschikt de Nokia X6 over een 5.0 megapixel digitale camera met Carl Zeiss lens, 32GB intern geheugen, ingebouwde GPS-antenne, HSDPA en Wi-Fi. Of het onderscheidend vermogen van deze nieuwe Nokia telefoon voldoende aanwezig is, lees je in de volgende Nokia X6 review.
lees Nokia X6
Monday, February 8th 2010 - 01:06 CET
De HTC HD2 is een mobiele telefoon met indrukwekkende specificaties. Niet alleen vanwege het grootste touchscreen dat tot nu toe is toegepast op een mobiele telefoon, maar ook dankzij het Windows Mobile 6.5 besturingssysteem. Deze nieuwe versie van Windows Mobile biedt goede ondersteuning voor internet, Email en multimedia. Verder beschikt de HTC HD2 onder andere over een 5.0 megapixel digitale camera, GPS-antenne, Bluetooth, HSDPA en Wi-Fi.
lees HTC HD2
Sunday, February 7th 2010 - 11:56 CET
De Nokia N900 is een doorontwikkeling van de Internet Tablets, waar nu ook een bel functionaliteit aan toegevoegd is. Ideaal voor het gebruik van internetdiensten en het draaien van meerdere applicaties, zoals op een reguliere PC. De Nokia N900 beschikt verder over een 3,5” touchscreen, een uitschuifbaar toetsenbord, GPS-antenne, 5.0 megapixel digitale camera, 32GB intern geheugen en Wi-Fi. Onze ervaringen zijn terug te vinden in de volgende Nokia N900 review.
lees Nokia N900