Apple
LG
Nokia
Samsung
Sony
Thursday, July 16th 2009 - 09:15 CEST
De HTC Magic is na de HTC G1 de tweede mobiele telefoon die wordt gelanceerd met het Google Android besturingssysteem. De HTC Magic is leverbaar in zwart en in het wit. Naast het Android besturingssysteem heeft deze nieuwe mobiele telefoon van HTC een geïntegreerde 3.2 megapixel digitale camera, GPS-antenne, TrackBall navigatie, HSDPA internet en Wi-Fi. Hoe deze mobiele telefoon in het dagelijks gebruik presteert lees je in onze LetsGoMobile product test.
lees HTC Magic
Wednesday, June 24th 2009 - 10:19 CEST
De HTC Touch Diamond 2 volgt de eerste Diamond versie van HTC op. De ogen zijn gevestigd op de upgrade van features, zowel voor de software als voor de hardware. Qua behuizing en design is de HTC Touch Diamond 2 een echte blikvanger. De HTC Touch Diamond 2 profiteert in ieder geval van het succes van zijn voorganger. Maar of daarmee het succes bezegeld is? Onze ervaringen met de HTC Touch Diamond 2 lees je in de volgende LetsGoMobile telefoon test.
Monday, May 4th 2009 - 15:49 CEST
Ondanks het behoorlijke formaat van de HTC Touch HD komt deze zeker niet oncharmant over. Dankzij de Windows Mobile 6.1 software leent de mobiele telefoon zich voor vele toepassingen. De aanwezigheid van een 5.0 megapixel digitale camera, GPS-antenne, HSDPA en WiFi maken de HTC Touch HD tot een alleskunner. Of deze mobiele telefoon in de praktijk ook goed hanteerbaar is, lees je in de volledige LetsGoMobile product test.
Sunday, April 19th 2009 - 09:37 CEST
Google software, dit is iets waar veel personen naar hebben uitgekeken. Voor het eerst in de geschiedenis van mobiele telefonie is het besturingssysteem belangrijker dan het toestel zelf. De G1 van T-Mobile is het eerste mobiele telefoon toestel dat wordt geleverd met Google Android. Maar is het mogelijk om een telefoon puur op specificaties succesvol te lanceren en hiervan een trend te maken? Onze bevindingen lees je in de volgende T-Mobile G1 Android review.
Friday, January 2nd 2009 - 23:56 CET
De HTC S740 smartphone is qua specificaties een mobiele telefoon die past binnen het huidige eisenpakket van de gemiddelde mobiele telefoongebruiker. SMSen, fotograferen, navigeren en internetten vallen binnen de mogelijkheden met de HTC S740. Hoe ondermeer deze functies tot hun recht komen lees je in de LetsGoMobile HTC S740 review.
lees HTC S740
Wednesday, September 3rd 2008 - 18:39 CEST
Het besturingssysteem van de HTC Diamond betreft Windows Mobile 6.1 Professional. In deze nieuwe versie zijn een aantal kleine verbeteringen doorgevoerd. Verder beschikt de HTC Diamond over vele opties. Nieuw voor HTC is het 4GB interne geheugen en een 3.2 megapixel camera met autofocus. Verder heeft de HTC en groot touchscreen, Bluetooth, Wi-Fi, GPRS en HSDPA om snel te Internetten. Al onze bevindingen lees je in de volledige HTC Diamond P3700 producttest.
Friday, October 12th 2007 - 19:03 CEST
De HTC Touch is een telefoon die op het eerste oog niet opvalt. Een groot touchscreen display, een camera zonder flitser en slechts enkele toetsen zijn kenmerken die opvallen zodra je de HTC Touch ziet. De HTC Touch mobiele telefoon is uitgerust met de nieuwste technologie├źn zoals; Windows Mobile 6, Pocket office, WiFi en TouchFLO technologie. Hoe de HTC Touch in de praktijk presteert is te lezen in de LetsGoMobile HTC Touch test.
lees HTC Touch
Wednesday, October 10th 2007 - 11:11 CEST
De 3e persconferentie van HTC Nederland werd gehouden in de Amsterdam Arena. De ervaringen die men heeft opgedaan met de HTC Touch en het commentaar dat men heeft gekregen vanuit de markt en de consument, heeft men gebruikt om onder andere nieuwe updates uit te geven en door te ontwikkelen naar een nieuw Touch concept; de HTC Touch Dual. Naast de tweede generatie Touch introduceerde HTC ook de nieuwe S730, de Shift en de P6500 zakentelefoon.
Wednesday, May 2nd 2007 - 16:29 CEST
De HTC P4350 heeft enkele heel specifieke kenmerken. Touchscreen monitor, uitschuifbaar toetsenbord, Office functies en een twee Megapixel camera zijn slechts enkele van deze opties. Op sommige punten scoort de telefoon heel goed en op een aantal beduidend minder. Op welke punten de HTC P4350 goed scoort en op welke niet, kun je lezen in onze HTC Herald P4350 test.
lees HTC P4350
Monday, April 2nd 2007 - 15:23 CEST
De HTC P3600 is een mooie witte telefoon die goed in elkaar steekt. De HTC P3600 beschikt over een 2 megapixel camera. Het drukgevoelige scherm kan werkelijk een uitkomst zijn. De HTC Trinity P3600 heeft nog veel meer handige en gemakkelijke functies. Welke functies dat zijn en hoe ze presteren kun je lezen in onze HTC Trinity P3600 test.
lees HTC P3600