Sony smartphone prijzenSamsung smartphone prijzenNokia smartphone prijzenHTC smartphone prijzenLG smartphone prijzenHuawei smartphone prijzen

Sunday, August 4th 2013 - 20:14 CEST
In het eerste kwartaal van dit jaar introduceerde HTC haar nieuwe vlaggenschip smartphone. De HTC One is een Android smartphone met een volledig nieuw aluminium design, een nieuwe Sense gebruikersinterface, een krachtige 1.7Ghz quad-core processor, een Ultra Pixel camera en prachtig stereogeluid dankzij Beats Audio. Benieuwd naar de prestaties van de HTC One ? Lees onze volledige review, inclusief test foto's en full HD sample video's.
lees HTC One
Thursday, June 20th 2013 - 20:45 CEST
De HTC One SV is een stijlvolle smartphone uit het middenklasse segment en draait op Android 4.0.4 Ice Cream Sandwich. Naast de strakke vormgeving beschikt de HTC One SV over een helder 4.3-inch Super LCD 2 display met een resolutie van 480 x 800 pixels. De Android smartphone is voorzien van een 1.2 GHz Dual-core processor en een 5 megapixel camera met autofocus. Wij hebben de HTC One SV meegenomen naar Istanbul, Turkije, voor een uitgebreide praktijktest inclusief test foto’s en video’s.
lees HTC One SV
Sunday, October 9th 2011 - 10:36 CEST
De HTC Sensation is een complete Android smartphone van HTC. De smartphone van HTC beschikt over een 4,3 inch qHD super LCD scherm, 8.0 megapixel digitale camera, WiFi, GPS en HDMI output. Met een 1,2Ghz dual-core Qualcomm processor is de telefoon ook nog eens lekker snel, en werkt het vernieuwde HTC Sense erg soepel. Al onze ervaringen zijn terug te vinden in de volledige LetsGoMobile HTC Sensation review.
Tuesday, December 28th 2010 - 12:14 CET
De HTC Desire HD is een veelzijdige mobiele telefoon uit de succesvolle Desire serie van HTC. De smartphone beschikt naast een 4,3 inch Super LCD capacitief touchscreen over een geïntegreerde GPS-antenne, Google Maps Navigatie, 8.0 megapixel digitale camera met HD-video opname, HSDPA en Wi-Fi. Al onze ervaringen met deze mobiele telefoon van HTC zijn terug te vinden in de volgende LetsGoMobile HTC Desire HD review.
Thursday, November 25th 2010 - 14:27 CET
De HTC Desire is een complete smartphone met het Android besturingssysteem. De HTC beschikt onder andere over een 5.0 megapixel digitale camera, een groot touchscreen van 3,7 inch, FM-radio, ingebouwde GPS antenne, HSDPA en Wi-Fi. Al onze ervaringen met deze HTC Android mobiele telefoon lees je in de volgende LetsGoMobile HTC Desire review.
lees HTC Desire
Wednesday, August 11th 2010 - 14:56 CEST
Ook de HTC Legend mobiele telefoon draait op het Android besturingssysteem. De HTC Legend beschikt tevens over HTC Sense waardoor de beleving optimaal is. Verder heeft de nieuwe smartphone van HTC een 5.0 megapixel digitale camera, GPS-ontvanger, digitaal kompas, FM-radio, HSDPA en WiFi. Onze bevindingen met de HTC Legend zijn terug te vinden in de volgende HTC Legend review.
lees HTC Legend
Monday, February 8th 2010 - 01:06 CET
De HTC HD2 is een mobiele telefoon met indrukwekkende specificaties. Niet alleen vanwege het grootste touchscreen dat tot nu toe is toegepast op een mobiele telefoon, maar ook dankzij het Windows Mobile 6.5 besturingssysteem. Deze nieuwe versie van Windows Mobile biedt goede ondersteuning voor internet, Email en multimedia. Verder beschikt de HTC HD2 onder andere over een 5.0 megapixel digitale camera, GPS-antenne, Bluetooth, HSDPA en Wi-Fi.
lees HTC HD2
Wednesday, November 11th 2009 - 21:13 CET
Met de komst van de nieuwe versie van Windows Mobile, Windows Mobile 6.5, heeft HTC als eerste telefoon fabrikant smartphones geïntroduceerd met dit vernieuwde besturingssysteem, waaronder de HTC HD2. Bij HTC zijn de Windows Phones te herkennen aan de Windows hard-button. Lees meer over de integratie van Windows Mobile 6.5 in the HTC HD2 smartphone.
lees HTC HD2
Sunday, October 4th 2009 - 20:30 CEST
De HTC Hero is een simlock-vrije Android mobiele telefoon welke breed in de markt wordt gezet. Het opmerkelijke design met de kleine buiging moet ervoor zorgen dat de telefoon beter in de hand ligt. Verder beschikt de HTC Hero over een 3,2" HVGA-scherm, ingebouwde GPS-antenne, digitaal kompas, HSDPA, Wi-Fi en een 5.0 megapixel digitale camera. Al onze bevindingen met de HTC Hero zijn na te lezen in de volgende LetsGoMobile product test.
lees HTC Hero
Sunday, September 20th 2009 - 10:37 CEST
De HTC Touch Pro 2 T7373 is een zeer uitgebreide smartphone uit de HTC-reeks. De Touch Pro2 beschikt over een groot uitschuifbaar QWERTY-toetsenbord, welke wordt gecombineerd met een touchscreen van maar liefst 3,6 inch. Verder beschikt deze mobiele telefoon van HTC over een ingebouwde GPS-antenne, Windows Mobile 6.1 professional, een Qualcomm MSM7200A 528MHz processor, 3.2 megapixel digitale camera, HSDPA en Wi-Fi. Lees onze volledige review!