SanDisk Sansa View test | Review conclusie

Gepubliceerd op: Monday, November 3rd 2008                   Geschreven door: Martijn Kooijman - Fotografie door: Mark Peters

SanDisk Sansa View

D e SanDisk Sansa View spreekt mij persoonlijk erg aan vanwege zijn uiterlijk. Deze MP3 speler zou zelfs op een kantoor niet misstaan. Het apparaat voelt solide aan en geeft je het gevoel dat hij niet snel stuk te krijgen is. Vooral de videospeler heeft mij ervan weten te overtuigen dat dit een zeer goede multimedia speler is met een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De muziekkwaliteit van de View is zeer goed alleen de SanDisk Clip weet beter geluid te produceren. Misschien weet SanDisk in de toekomst de goede eigenschappen van elke serie te combineren tot een perfecte mediaspeler. Bijvoorbeeld het scherm van de View, met het geluid van de Clip en de extra functies van de Shaker. Over het algemeen zijn er geen dingen geweest die mij stoorden aan de Sansa View, alles doet wat het moet doen en alles werkt nog snel ook. Het enige minpuntje is vooruit of achteruit spoelen van video’s of muziek. Dit gaat tergend langzaam en werkt na enige tijd zeer storend. Het menu is bijna hetzelfde als dat van de Apple iPod dus vraag ik me af waarom ze de zoekfunctie in een nummer niet hebben geïmplementeerd door bijvoorbeeld dezelfde mogelijkheid te bieden van het scrollen in een nummer.

SanDisk Sansa View test

De SanDisk Sansa View 8GB versie is al vanaf 120 euro verkrijgbaar en voor die prijs zou ik hem zeker niet laten liggen. Het is een uitstekende mediaspeler en zijn geld zeker waard.

SanDisk Sansa handleiding