Sony Ericsson DS220 headset test | Functies

Gepubliceerd op: Sunday, December 30th 2007                   Geschreven door: Ralf Jurrien - Fotografie door: Mark Peters

Sony Ericsson HBH-DS220

M et de Sony Ericsson DS220 Bluetooth headset is het mogelijk om muziek af te spelen op je telefoon en te beluisteren via de headset. Met de DS220 headset is het mogelijk om de muziek op play/pauze te zetten en om het volume te regelen. Het nadeel van de volumeregeling is, dat hier maar één knop voor aanwezig is. Wanneer de play/pauze knop ingehouden wordt, gaat het volume van zacht naar hard en weer van hard naar zacht, waardoor het moeilijk is om het volume nauwkeurig te regelen. De muziek via de bijgeleverde oorplugs is van hoge stereo-sound kwaliteit met een mooie diepe bass.

Sony Ericsson DS220 headset test

Sony Ericsson telefoon toets

Sony Ericsson telefoon toets

Sony Ericsson oorpasringen

Sony Ericsson oorpasringen

Sony Ericsson oorplugs

Sony Ericsson oorplugs

Sony Ericsson Bluetooth headset

Sony Ericsson Bluetooth headset

Gesprekken voeren via de HBH-DS220

Behalve het afspelen van muziek via de mobiele telefoon is het natuurlijk ook mogelijk om telefoongesprekken te voeren middels de Sony Ericsson HBH-DS220 headset. Bij het voeren van een telefoongesprek via de headset is het noodzakelijk dat de twee apparaten gepaird zijn. Na het pairen is het niet meer nodig om je mobiele telefoon uit je broekzak te halen, om een gesprek te accepteren of te beëindigen.

Sony Ericsson headset review

Sony Ericsson headset review

Sony Ericsson DS220 headset geluidskwaliteit

Opnemen kan zeer eenvoudig door gebruik te maken van de telefoon toets. Het indrukken van de telefoon toets tijdens een gesprek beëindigt het gesprek. Wil je het gesprek weigeren, dan is dit mogelijk door de telefoon toets ingedrukt te houden tot je een piepje hoort. De gesprekken via de Sony Ericsson DS220 zijn van goede kwaliteit en vertonen weinig ruis. Zonder al teveel achter-grondgeluid zijn alle gesprekken goed te verstaan en te volgen.