Packard Bell Eclipse test | Functies

Gepubliceerd op: Friday, December 28th 2007                   Geschreven door: Ralf Jurrien - Fotografie door: Mark Peters

Packard Bell Eclipse review

D e Packard Bell Eclipse MP4 speler is zo gemakkelijk in het gebruik dat de bijgeleverde handleiding eigenlijk niet nodig is. Het gehele menu is erg eenvoudig door te bladeren, middels het scrollwheel en te bevestigen door ditzelfde scrollwheel in te drukken. De bevestiging is tevens gemakkelijk ongedaan te maken met behulp van de terug knop, die onder het scrollwheel te vinden is. De muziek nummers zijn terug te vinden via de functies 'Artiest', 'Album', 'Genre', ´Afspeellijsten´ en 'Alle nummers'. Een minder gebruiks-vriendelijk element van de Packard Bell Eclipse is de wijze van doorspoelen, dit gaat met één gelijke snelheid, dat niet sneller gaat naarmate je de knop langer ingedrukt houdt. Wil je nou bijvoorbeeld een podcast van een uur, halverwege starten, dan ben je eerst erg lang bezig met doorspoelen.

Packard Bell Eclipse test

Eclipse bedieningstoetsen

Eclipse bedieningstoetsen

Eclipse oordopjes

Eclipse oordopjes

Eclipse handleiding

Eclipse handleiding

Packard Bell Eclipse Geluidskwaliteit

Packard Bell Eclipse Geluidskwaliteit

Packard Bell MP4 speler - Oordopjes

Het geluid van de Packard Bell Eclipse kan ingesteld worden in zes verschillende stijlen; Normaal, Extra bass, Klassiek, Jazz, Pop en Rock. De Eclipse MP4 speler produceert in combinatie met de bijgeleverde oordopjes een helder geluid, echter het volumebereik is niet erg groot, het maximale volume had harder gemogen. Wel is het volume erg gemakkelijk te regelen via het scrollwheel.

Packard Bell Eclipse Beeldkwaliteit

Packard Bell Eclipse Beeldkwaliteit

Packard Bell Eclipse - 2.2-inch Beeldscherm

De JPEG afbeeldingen die de Eclipse kan weergeven zijn niet van superieure kwaliteit, daarentegen is de beeldkwaliteit van de video's wel goed te noemen. Het 2,2 inch beeldscherm is voldoende om een leuke video te bekijken of te laten zien, maar om een volledige film te kijken is het scherm toch wel erg klein. Wanneer je foto's aan familie of vrienden wilt laten zien is de slide-show functie erg handig.