Wii U review

Ilse Jurrien
brand Nintendo category Testen

Wii U review

content type Test E-mail Redacteur Gepubliceerd door Ilse Jurrien
Saturday, November 24th 2012 - 12:14 CET - Reacties: 0
N intendo Wii U spelcomputer review - De Wii U is de gloednieuwe spelcomputer van Nintendo, waarmee zowel jong als oud zich eindeloos kan vermaken. De 1.6 kilogram wegende Nintendo Wii U is een compact en innovatief spelsysteem dat vele nieuwe manieren van spelen biedt, mede dankzij de nieuw ontworpen GamePad controller. Met de meegeleverde HDMI kabel ondersteunt de Wii U spelcomputer HD-weergave met een resolutie van maximaal 1080p. De Nintendo Wii U komt in twee bundels, het Basic Pack en het Premium Pack. Meer weten over deze nieuwe spelcomputer van Nintendo?

• Lees onze volledige Nintendo Wii U review.

Wii U review

Wii U review

De Wii U GamePad is de nieuwe controller die exclusief ontworpen is voor de Wii U spelcomputer en standaard bij het systeem wordt meegeleverd. De GamePad controller biedt vele nieuwe functies, zo wisselt de GamePad niet alleen draadloos gegevens uit met het Wii U systeem, maar de controller kan ook zelfstandig worden gebruikt. Waardoor je ook direct via het 6.2-inch display van de Wii U GamePad spelletjes kan spelen, zonder bijkomstigheid van een TV. Ook beschikt de controller over een ingebouwde camera, om via de Wii Chat functie met andere Wii U gebruikers te kunnen communiceren.

Wii U games

Nintendo Wii U games

Naast de nieuwe Nintendo Wii U spelcomputer en de Wii U GamePad controller zijn er ook vele interessante nieuwe games aangekondigd. Intern door Nintendo ontwikkelde games zijn Nintendo Land en New Super Mario Bros. Games van andere uitgevers zijn onder andere; FIFA 13 van Electronic Arts, Call Of Duty: Black Ops II van Activision en ZombiU en Rayman Legends, beide van Ubisoft. Meer weten over de Wii U games en de vele mogelijkheden van de Wii U game computer? Lees onze volledige Wii U review.