Sony-Ericsson review

Positief stemmen 17%

Mark Peters
brand Sony Ericsson category Testen

Sony-Ericsson Arc review

content type Test E-mail Redacteur Gepubliceerd door Mark Peters
Friday, October 14th 2011 - 12:15 CEST - Reacties: 0
S ony-Ericsson Xperia Arc review - De Sony-Ericsson Arc telefoon heeft indrukwekkende technische specificaties en een interessante vormgeving. Zo beschikt de Sony-Ericsson smartphone over het Android 2.3 Gingerbread besturingssysteem, een 8.1 megapixel digitale camera, micro-HDMI aansluiting, WiFi ondersteuning, GPS navigatie en een fantastisch 4.2” touchscreen met Sony Bravia Mobile Engine voor een goede beleving van spelletjes en HD video’s. Bij het openen van de verkoop verpakking treffen we direct de Sony-Ericsson Arc aan. Daaronder liggen de meegeleverde accessoires, waaronder een headset met extra oordopjes, een datakabel welke ook gebruikt wordt voor de oplader en het instructie boekje.

• Lees de volledige Sony Ericsson Arc review.

Sony-Ericsson review

Sony-Ericsson review : Xperia Arc

Op de Sony-Ericsson Arc met het besturingssysteem Android 2.3 Gingerbread zijn uiteraard de diverse Google Diensten standaard aanwezig. Het invoeren van de Google accountgegevens is voldoende om direct je agenda-items, contactpersonen en e-mailberichten in te laden. Multimedia is bij Sony-Ericsson smartphones nooit een probleem geweest. Als een van de eerste kwamen ze met Track ID, een standaard applicatie die een stukje muziek opneemt en dit vervolgens door een database haalt om er een artiest en titel bij te vinden. Erg handig als je een leuk nummer voorbij hoort komen in de kroeg bijvoorbeeld. Ook Track ID is terug te vinden op de Sony-Ericsson Arc smartphone.

review Sony-Ericsson Arc

review Sony-Ericsson Arc

De Sony-Ericsson Arc beschikt over een 8.1 megapixel camera. De camera-applicatie is te starten door via het menu voor camera te kiezen, of met de camera toets aan de zijkant. Soms is het toch handig om een echte toets te hebben om foto's te maken. Dan is de kans op een onscherpe digitale foto net wat kleiner. Mocht je toch liever via het touchscreen een foto vastleggen dan kun je in het camera menu de aanraak modus activeren. Op een willekeurige plek het touchscreen aanraken is dan voldoende om een foto te maken. Bekijk de Sony-Ericsson foto's en oordeel zelf over de kwaliteit van de opnames.

Sony-Ericsson Arc review

Sony-Ericsson Xperia Arc review

De muziek speler ziet er netjes uit, een albumhoes wordt indien aanwezig weergeven en de vormgeving is verder strak. Onderin zijn drie icoontjes zichtbaar; informatie over het spelende nummer, informatie zoeken over de artiest online en de muziek bibliotheek. Hier staat alle content alfabetisch weergegeven, bovendien kun je snel switchen tussen artiest en titel door onderin je keuze aan te klikken. Het geluid van de speaker is goed, en met de standaard 3.5mm headset aansluiting is vrijwel iedere headset aan te sluiten. Lees de volledige Sony-Ericsson Xperia Arc review.