Positief stemmen 50%

Casper van der Kaaij
brand Samsung category Testen

Samsung Galaxy S review

content type Test E-mail Redacteur Gepubliceerd door Casper van der Kaaij
Wednesday, October 20th 2010 - 10:45 CEST - Reacties: 0
A ndroid is nog steeds Hot. Veel mobiele telefoon fabrikanten hebben inmiddels meerdere Android toestellen op de markt gezet. Zo bracht Samsung onder andere de Moment en Behold smartphones uit met het Android platform, en daar is nu de Samsung Galaxy S bij gekomen. Grote voordelen van het Android Platform zijn de goede synchronisatie-mogelijkheden, zeker met een Google account, de steeds groter wordende Android Market en de mogelijkheid voor de eindgebruiker om alles naar eigen wens in te delen.

• Lees onze volledige Samsung Galaxy S review.

Samsung Galaxy S review

Samsung Galaxy S review - AMOLED display

Het touchscreen van de Samsung Galaxy S I9000 is 4 inch groot en reageert erg goed. Dat maakt de bediening gemakkelijk. Het super AMOLED kleurenscherm laat de kleuren echt van het scherm spatten. Voor het typen van berichten kan het virtuele toetsenbord zowel horizontaal als verticaal worden gebruikt. Waarbij de horizontale variant net wat meer ruimte biedt uiteraard. Naast deze bekende invoermethode heeft Samsung een unieke manier van typen bedacht genaamd ‘Swype'.

Review Samsung Galaxy S

Review Samsung Galaxy S - Digitaal fotograferen

Door het grote AMOLED scherm is het fijn fotograferen met de Samsung Galaxy S. De 5.0 megapixel digitale camera zorgt ervoor dat je al je favoriete momenten in hoge resolutie kunt vastleggen. De camera-applicatie is te starten door in het menu voor de camerafunctie te kiezen, indien de functie vaak wordt gebruikt is het handig om een sneltoets op het startscherm te plaatsen. De applicatie is binnen 2 à 3 seconden gestart, wat redelijk is.

Galaxy S review

Samsung Galaxy S review

De nieuwe Samsung Galaxy S is een Android smartphone met spetterende specificaties. De Samsung Galaxy S telefoon beschikt over een 1Ghz processor, een Super AMOLED scherm van 4.0 inch en Google Maps navigatie. Verdere eigenschappen van de Samsung i9000 zijn onder andere een 5.0 megapixel digitale camera, intern geheugen van 8 of 16GB, HSDPA en Wi-Fi. Al onze ervaringen zijn terug te lezen in de volgende Samsung Galaxy S review.