Samsung M7600 review

Positief stemmen 50%

Casper van der Kaaij
brand Samsung category Testen

Samsung M7600 review

content type Pers informatie E-mail Redacteur Gepubliceerd door Casper van der Kaaij
Sunday, August 16th 2009 - 15:20 CEST - Reacties: 0
V rijwel elke mobiele telefoon van vandaag stelt je in staat je favoriete muziek af te spelen, waar je ook bent. Echter, sommige mobiele telefoons doen daar nog een schepje bovenop, het zijn ware muziektelefoons. De ingebouwde luidsprekers van de muziektelefoons zijn van een net iets betere kwaliteit en er zijn vaak verscheidene sneltoetsen voor de muziekfunctionaliteiten. De Samsung Beat heeft naast dit alles nog een speciaal voor deze telefoon ontwikkelde BeatDJ applicatie. Hiermee kan de gebruiker nog meer uit zijn muziek halen.

• Lees onze volledige Samsung M7600 review.

Samsung M7600 review

Samsung M7600 review - Mobiele telefoon menu

Aangekomen bij het menu zelf treffen we een standaard Samsung menu aan met twaalf icoontjes, die ons bij alle gewenste functies brengen. Ook Google heeft weer een eigen plekje gekregen in het menu, om zo snel bij Google Maps, Google Search of Google Mail te kunnen komen. Het menu is redelijk duidelijk en gemakkelijk opgezet, alleen reageert de telefoon een beetje traag. Ook als je de toetsen vergrendeld duurt het even voordat dit zichtbaar is. Scrollen door grote lijsten is soms wat lastig met de vingers, je kunt dan ook de volume toetsen aan de zijkant gebruiken. Het is trouwens jammer dat niet alles in landscape modus werkt, de telefoon houdt dan net iets beter vast.

Samsung M7600 test

Samsung M7600 test - Multimedia applicaties

De multimediatoepassingen op de Samsung Beat zijn volop beschikbaar. Of je nu wilt genieten van je muziek, DivX films wilt bekijken op het kraakheldere AMOLED-kleurenscherm of gewoon even naar de radio luisteren, alles is mogelijk. De ingebouwde speaker stelt je in staat om muziek af te spelen op een zeer hoog volume en met een verassend goede kwaliteit. Nog steeds missen we hier en daar wat lage tonen, maar het klinkt zeker niet onaardig. Ook springt het beeld bij videobestanden weer automatisch naar fullscreen-modus als de telefoon gekanteld wordt, erg gemakkelijk en hij draait beide kanten op.

Samsung M7600 Beat DJ review

Samsung M7600 Beat DJ review

De Samsung Beat DJ M7600 is een mobiele telefoon met een opmerkelijk design. Deze muziektelefoon beschikt standaard over een stereo sound by Bang & Olufsen, een geïntegreerde 3.2 Megapixel digitale camera, HSDPA en een 2.8" AMOLED kleurenscherm. Onze ervaringen met deze Samsung mobiele telefoon zijn te lezen in de volledige Samsung M7600 review.