Toshiba M400 review

Ilse Jurrien
brand Toshiba category Testen

Toshiba M400 review

content type Test E-mail Redacteur Gepubliceerd door Ilse Jurrien
Saturday, May 9th 2009 - 10:10 CEST - Reacties: 0
D e analoge fotocamera is vervangen door de digitale camera, het fotorolletje door de geheugenkaart en nu dreigt zelfs het houten fotolijstje ouderwets te worden. Met de komst van digitale fotolijsten kunnen grote hoeveelheden foto’s worden bekeken en bewonderd in de huiskamer, zonder dat deze uitgeprint hoeven te worden. Toshiba biedt met de JournE serie digitale fotolijsten de veelzijdigheid die de consument verlangt. De Toshiba M400 ondersteunt onder andere video, muziek en zelfs digitale TV.

• Lees onze volledige Toshiba M400 review.

Toshiba M400 review

Toshiba M400 review - Muziek afspelen op de JournE M400

Muziek wordt opgeslagen op de microSD geheugen kaart en wordt op de Toshiba weergegeven zoals deze erop gezet is, met dezelfde namen voor de mappen etc. Om naar je muziek te luisteren heb je 2 keuzes: via de externe speaker of via de 3mm uitgang. De externe speaker produceert een redelijk goed geluid als je de M400 ergens hebt staan (met de beugel uitgeklapt.) Het is natuurlijk onmogelijk om het geluid te produceren zoals een ‘echte' speaker dat doet, maar de externe speaker van de M400 is hard op weg. Als je muziek luistert via een koptelefoon of via oortjes dan krijg je eenzelfde soort muziekkwaliteit als van de externe speaker.

Toshiba M400 test

Toshiba M400 test - Toshiba JournE M400 foto modus

Het is duidelijk waar de foto modus van de Toshiba M400 voor bedoeld is. Het uiterlijk heeft al veel weg van een fotolijst en door de beugel kun je er niet omheen. De Toshiba is van oorsprong een digitale fotolijst met veel extra's. Foto's (die zijn opgeslagen op de microSD kaart) worden scherp, helder en bovenal natuurgetrouw weergegeven, hoewel het scherm in bijvoorbeeld direct zonlicht redelijk slecht te bekijken is.

Multimedia speler review

Multimedia speler review : Toshiba M400

De Toshiba JournE M400 is een fotolijst behorend tot de JournE serie. De Toshiba M400 heeft meer te bieden dan alleen foto's digitaal weer te geven. Je kunt er muziek op luisteren, video's bekijken en zelfs TV kijken dankzij de DVB-T ontvanger. De besturing gaat via het touch scherm en alle bestanden worden opgeslagen op een microSD kaart. Dit alles voor ‘slechts' 170 euro. Is de Toshiba M400 JournE dit geld waard? Lees onze volledige Toshiba M400 review voor meer informatie.