LG Secret review

Casper van der Kaaij
brand LG category Testen

LG KF750 Secret review

content type Test E-mail Redacteur Gepubliceerd door Casper van der Kaaij
Thursday, April 9th 2009 - 23:42 CEST - Reacties: 0
I n vergelijking met de grote merken op de mobiele telefoon markt, zoals Nokia en Samsung, heeft LG nog een aardige achterstand als je kijkt naar het wereldwijde marktaandeel. Maar er zit enige groei in. De mobiele telefoons van LG worden steeds populairder en het vertouwen in LG lijkt toe te nemen. Design en functionaliteit zijn twee begrippen die je bij LG terugvindt. Opvallend is dat LG altijd een eigen besturingssysteem op de mobiele telefoons gebruikt, nooit Windows Mobile of Symbian, zoals je dit bij de andere merken wel ziet.

• Lees onze volledige LG KF750 Secret review.

LG Secret review

LG KF750 Secret review - Touch screen telefoon

Naast de touchtoetsen aan de onderzijde heeft de LG Secret nog een geheim verborgen in het normale scherm. Met een simpele druk op de toets opent zich het menu 'Media via het aanraakscherm'. Op deze manier wordt het gehele scherm een touchscreen en kun je verschillende media zoals muziek, foto, FM-radio, spelletjes en documenten opvragen. In deze combinatie is de LG Secret wel uniek te noemen natuurlijk. Wanneer het touchscreen geactiveerd is, kan deze ook gemakkelijk bediend worden. De mobiele telefoon reageert opvallend goed en het touchscreen is erg hard wat een prettig gevoel geeft.

LG Secret test

LG KF750 Secret test - 5 Megapixel digitale camera

De LG Secret is de meest compacte slide-telefoon die beschikt over een 5.0 megapixel digitale camera. De foto's die deze 5.0 megapixel digitale camera produceert zijn aardig, maar niet heel bijzonder. Zo merk je dat bij weinig licht er heel snel ruis ontstaat. Als de flitser gebruikt wordt heb je weer heel snel last van overbelichting. De flitser zorgt wel voor een aardige lichtopbrengst, maar het effectieve bereik is vrij beperkt. Als je van een afstand van meer dan een meter een foto maakt is het resultaat al bijna niet meer zichtbaar. Tevens komt dat de kwaliteit niet ten goede.

LG Secret reviews

LG Secret review

De LG KF750 Secret is een slanke slide-telefoon. Het fraaie design wordt gecombineerd met functies als een 5.0 megapixel digitale camera, touch-toetsen, DIVX ondersteuning en HSDPA. De LG Secret KF750 is de dunste 5.0 megapixel camera telefoon van dit moment. Onze ervaringen met de LG Secret mobiele telefoon lees je in de volgende LG KF750 Secret review.