SanDisk Sansa Clip

Martijn Kooijman
brand SanDisk category Testen

SanDisk Sansa Clip review

content type Test E-mail Redacteur Gepubliceerd door Martijn Kooijman
Monday, November 3rd 2008 - 12:30 CET - Reacties: 0
S anDisk bestaat sinds 1988 en is opgericht door de heer Eli Harari. SanDisk is uitvinder van flash geheugenkaarten en is vandaag de dag 's werelds gootste leverancier van flash geheugen producten. Met de door SanDisk ontwikkelde technieken kunnen grote hoeveelheden bestanden worden opgeslagen op USB sticks, mobiele telefoons, digitale camera's, camcorders en sinds kort ook digitale audio / video spelers. De SanDisk Sansa muziekspeler serie was in één klap op de markt, heeft deze wakker weten te schudden en blijft haar technologieën doorontwikkelen.

• Lees onze volledige SanDisk Sansa Clip review.

SanDisk Sansa Clip review

SanDisk Sansa Clip navigatie indeling

Qua knoppen indeling is de SanDisk Sansa Clip MP3 speler gelijk aan die van zijn grote broers, de SanDisk Sansa Fuze en SanDisk Sansa View series. Aan de voorzijde bevindt zich, linksonder de grote zwarte 'Home' knop, de herkenbare navigatie ring, welke blauw oplicht wanneer het apparaat staat ingeschakeld. Dit geeft de MP3 een moderne uitstraling. Aan de rechterkant van de muziekspeler vind je een 3mm jack aansluiting voor oortelefoons, direct daaronder bevinden zich de volume knoppen. Verder kan het apparaat aan/ uit en op hold gezet worden via het schuifje op de linkerzijkant. Ook de USB aansluiting is hier geplaatst. Bovenop zit een microfoon en aan de achterkant een doorzichtige, afneembare clip in dezelfde kleur als de rest van de MP3 speler.

SanDisk Sansa Clip test

SanDisk Sansa Clip MP3 speler review

De SanDisk Sansa Clip is een zeer kleine MP3 speler, niet veel groter als een luciferdoosje, maar toch lijken alle functies aanwezig. Met een tweekleurig OLED scherm en 4GB geheugen gaat SanDisk de strijdt aan met onder meer de Apple iPod Shuffle en de Creative Zen Stone. 'Een zeer kleine MP3 speler met geluid van hoge kwaliteit' zo schetst SanDisk zelf, wij hebben deze uitspraak uitvoerig getest. Lees onze volledige SanDisk Sansa review voor de resultaten.