Samsung G810 Review

Positief stemmen 43%

Nanieke Kooijman
brand Samsung category Testen

Samsung G810 Review

content type Test E-mail Redacteur Gepubliceerd door Nanieke Kooijman
Friday, July 4th 2008 - 13:00 CEST - Reacties: 0
I nnovatie en ontwikkeling staan op de eerste plaats in de digitale revolutie van tegenwoordig. Dit zorgt ervoor dat bedrijven als Samsung voortdurend met een frisse blik op zoek zijn naar nieuwe mogelijkheden. Zo zet de mobiele digitale fotografie voorzichtig koers richting de fotomarkt en de Samsung G810 camera telefoon is hiervan een mooi voorbeeld. Niet alleen de mogelijkheden van de ingebouwde camera zijn uitgebreider dan die van de gemiddelde camera telefoon, ook de multifunctionaliteit van de Samsung G810 als geheel is verrassend. Het GSM toestel kan ook dienen als routenavigator en wordt geleverd met Route 66 navigatiesoftware voor West-Europa.

• Lees onze volledige Samsung G810 review.

Samsung Navigatie Telefoon

In de retail verpakkings doos bevinden zich verschillende standaard meegeleverde onderdelen, zoals een telefoon oplader, USB-kabel en computer software voor het beheren van bestanden. Daarnaast tref je een headset, TV kabel, 2 GB microSD geheugen kaart en verrassend genoeg Route 66 navigatie software aan. Aangezien de mobiele telefoon kan dienen als route navigator, wordt er standaard een autotelefoonhouder met de Samsung 810 meegeleverd. De snelstart gids is beschikbaar in twee talen en daarnaast zijn handleidingen voor de Route 66 navigatie software aanwezig. Aangezien ik erg zuinig ben op mijn apparatuur, vind ik het ontbreken van een beschermhoesje voor het telefoon toestel toch wel een gemis.

Samsung G810 Test

Samsung G810 Reviews

De zilverkleurige Samsung G810 is een schuiftelefoon en heeft het behoorlijke formaat van 103 x 52.9 x 17.9 mm. Dankzij deze karakteristieken heeft de Samsung G810 een zakelijke uitstraling. Compacte telefoons hebben mijn voorkeur, aangezien ik het liefst zo min mogelijk merk van het mobieltje in mijn zak. Toch ben ik wel gecharmeerd van het vakkundige design. De voorkant van het toestel ziet er uit als een mobiele telefoon, de achterkant oogt als een compacte digitale camera zodra het beschermende schuifje voor de cameralens opengeschoven wordt. Aan de zijkant van de mobiele telefoon bevinden zich verschillende praktische snelknoppen, zoals de ontspanknop voor de digitale camera, de aan- en uitknop en de volumeregelaar. Ook is er ruimte voor een microSD geheugen compartiment, oortelefoon aansluiting en multifunctionele aansluiting voor de USB-kabel en telefoon oplader. Lees de volledige Samsung G810 review en bekijk de digitale foto's die met het toestel zijn gemaakt.

• Actuele prijs informatie & verkrijgbaarheid : Samsung G810