Positief stemmen 29%

Mark Peters
brand Nokia category Testen

Nokia N82 review

content type Test E-mail Redacteur Gepubliceerd door Mark Peters
Friday, January 18th 2008 - 23:30 CET - Reacties: 0
N okia heeft in de afgelopen periode een aantal nieuwe softwareonderdelen voor verscheidene Nokia mobiele telefoons geïntroduceerd. Denk hierbij aan de Nokia Ovi internet browser en de nieuwe NGage spellen. De Nokia N82 beschikt naast deze nieuwe softwareonderdelen over een geïntegreerde GPS ontvanger, navigatiesoftware en een vijf Megapixel digitale camera met Xenon flitser. De digitale camera van de N82 kan het volgens Nokia door zijn superieure beeldkwaliteit, snelheid en gebruiksvriendelijkheid met gemak winnen van ieder ander camera mobieltje. Nokia wekt daarmee hooggespannen verwachtingen, maar of Nokia deze verwachtingen werkelijk waar kan maken?

• Lees onze volledige Nokia N82 review.

Nokia N82 Review

Nokia N82 digitale camera

De Nokia N82 is uitgerust met een vijf Megapixel digitale camera. De camera beschikt over een autofocus, een scherpstel hulplicht en een xenon flitser. Als we kijken naar vijf Megapixel toestellen zoals de LG Viewty en de Samsung G800, zien we dat het integreren van (elektronische) beeldstabilisatie en gezichtsdetectie mogelijk is. Nokia heeft deze innovaties voorlopig nog op de tekentafel laten liggen. De Finse telefoonreus staat dan ook niet bekend als een fabrikant die voorop staat met het integreren van dergelijke innovatieve kenmerken.

Nokia N82 Test

Nokia N82 mobiele telefoon review

Het menu van de Nokia N82 is, zoals bij alle Nokia mobieltjes, overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Diegene die al een Nokia telefoon heeft, zal dan ook geen probleem ondervinden zijn weg binnen het menu van de Nokia N82 te vinden. De gebruiker die nog niet gewend is aan een Nokia telefoon, zal kennis maken met een laagdrempelige gebruikersinterface. Binnen het menu vind je onder andere ook de WLAN wizard om gebruik te kunnen maken van draadloos internet en de Nokia NGage spellen. Lees onze volledige Nokia N82 review.