Positief stemmen 13%

Ilse Jurrien
brand Honor category Testen

Honor 6 review

content type Test E-mail Redacteur Gepubliceerd door Ilse Jurrien
Tuesday, November 25th 2014 - 15:30 CET - Reacties: 0
H onor smartphone review - Het nieuwe merk Honor, een dochter-onderneming van de Chinese fabrikant Huawei, staat voor high-end smartphone functies tegen een betaalbare prijs. De Honor 6 is het eerste toestel van het merk. Het betreft een Android smartphone met een 5.0-inch Full HD display, een 13 megapixel camera en een 5 megapixel front-camera. De Honor 6 biedt 4G ondersteuning en komt met een 3100 mAh batterij. En dat voor een advies prijs van slechts € 299,-. Wij hebben de eerste smartphone van Honor uitgebreid kunnen testen.

Lees onze Honor 6 review.

Honor 6 smartphone

Honor 6 smartphone

De Honor 6 beschikt over een eigen ontwikkelde 1.3Ghz Octa-core Kirin processor met 3GB RAM. In de praktijk weet de Honor smartphone de applicaties snel op te starten en goed af te spelen. De telefoon is in de test periode geen enkele keer vastgeslagen. Over het Android besturingssysteem heeft Huawei de Emotion UI 2.3 gebruikersinterface geplaatst. Deze interface is bekend van andere smartphones van Huawei. Een kleurrijke en enigszins drukke interface.

Honor 6

13MP camera op de Honor 6

De Honor 6 beschikt over een 13 megapixel digitale camera met flitser. De camera applicatie is snel op te starten, zelfs zonder dat je het scherm eerst hoeft te ontgrendelen. De camera met een diafragma van f/2.0 maakt mooie foto's en stelt snel en nauwkeurig scherp, dankzij Touch-to-Focus technologie. Niet alleen op het Full HD display ogen de foto's levendig en scherp, ook wanneer ze eenmaal op de PC staan zullen de foto's je niet tegenvallen.

Honor 6 review

Honor 6 review conclusie

Deze nieuwkomer op de smartphone markt biedt veel waar voor je geld. Eigenlijk hebben we hier simpelweg te maken met een hoogwaardige smartphone, met high-end specificaties voor een zeer mooie prijs. De enige vraagt blijft of de merknaam Honor snel genoeg bekendheid kan opbouwen bij de consument. De tijd zal het uitwijzen, aan het product zal het niet liggen... Meer weten over onze bevindingen met de Honor 6? Lees onze volledige Honor review en bekijk de test foto's en video's.